July 29, 2008

b.o.r.e.d


mOst recEnt phOto
nie Lah yang terjadik kaLu LyNn dah mErenk!!!
after study sessiOn,arOund 1 am
paLe aku sudah bingung!!!
spm,napeLah anda wujud???
sudah mau giLer aku kerana kau wahai spm...
uuuuuuuuuuuuuu
anywAys 'ehem' absEnt La ari nie
bOohOo
miss him???
nahh,nOt reaLLy..
rase sangat Lawak La cOz aku sentiase ade number die tapi tak tau La nape aku jarang nak cOntact die..
hmmm???
start ari nie aku kene toLong a frEn [at least aku anggap die fren] untuk dapat kan sOmeOne..
susah!!!!
kOrang ade idea x???
toLong aku pLease???
aku kene tOLong a fren [a guy yang hawt!!] untuk dapatkan seOrang gurL [kawan aku jugak,aku kawan Lebi Lame ngn gurL nie,sangat chantEk!!]
tapi due-due manusie nie sangat degiL and keras kepaLe
daLam paLe ade batu
bukti::
yang guy tue,aku kate degiL cOz orang da tak Layan die stiLL tak putus ase [sbnrnye aku respek pEeps Like this]
yang gurL nie puLak,aku kate degiL cOz die nie sangat payah nak makan ubat and makan sayur!!!and satu lagi,gurL ni sangat cOmpLicated OrangNye,pegang banyak pinsip..
adOiyh...
kamu semue tOLong bagi cadangan yEk??

No comments: