September 21, 2008

mari berbuke puase!

kat BOARDERS,the garden..1st tyme aku ke the garden,makaseh rOy dan meL
jaseMu dikenang...
pandang sane sume!!syOk sendiri ka kamu??
lawa siOt the garden nieh,sape tak pernah pergi??
u dOn't knOw what u're missing..
daLam Lift..sebenarnye nak pegi tingkat tige tapi kitOrang tekan sume floor cz nak amek gambar depan cermin nie haa.. [^_^]
yeearh!! pose baek punye!!
aLoh2 muke!!
controL-controL.tahan napas..
geLak cm maniacs Lepas snapped this pic..

bercahaye muke kitOrang!!!
ade nur...
hahaha

these guys are the best!!!
eika kamu pun the best gak..

meL menunjukkan bakat snazzy nye..
muke-muke kenyang..





saturday baru-baru nie aku pergi berbuke puase ngan meL n rOy [budi-ku] eika tak dapat jOin sebab tetibe ade orang datang umah die..spoiL the pLan betuL La..tapi pLan kitOrang berjaLan as it is pLan,aLhamdulilah..aku dapat pergi pun after memujuk akak aku..
tanx aLong,jase mu dikenang,,my sis ade berbuke puase ngan her oLd-skewLmates..sampai 30 orang,peh meriah..
aku buke tige orang je tapi riuh giLer cm 28 orang..makan ok je..amek gambar banyak-banyak..
sembang banyak..
kaLi nie gak r aku 1st tyme jejak kaki kat the garden..Lawa beb tempat tue..very the cLass..nanti kite Leh tengOk wayang situ Lak kOrang-kOrang...
eika,kaLu anda ade,mesti bertambah-tambah keserOnokkan tuh..
takpe-takpe next year kO ikut..tyme tue tak kire La sape pun datang umah kO,ko kene ikut gak..hahaha
sempat gak La mengukur retak-retak kat mid vaLLey tuh..
penat tapi cam serOnOk..
terima kasih fOr having me tO ur berbuke puase..
nanti kite jadik kan aktiviti nie cm acare tahunan kite..
hahaha

No comments: