December 7, 2008

memories

this is the place that i used to fall down when i was a kid.to your surprise,i was kinda boyish little girl back then.with short hair,running around like nobody business,jumping around and i really talk a lot back then.sampai sekarang pun rase nye masih cakap banyak jugak.hee.sejak-sejak aku selalu berulang alik ke SSA sekarang nie,soooo many memories 'slapped' in my face.not like the memories that i have when i went back to my old neighbourhood.that one memories that i wish sooo much to go away forever.back to the picture,dulu mase aku kecik-kecik,aku akan confirm jatuh kat sini.sebab aku suke lari-lari kat area tu mase still basah [swiming la katekan] and aku tak pernah bagitau my parents.sebab dorang pun takde kat situ mase tu [bile dorang ade,aku tak jatuh pulak,haish.] pastu aku tak nak dorang marah aku balik sebab jatuh tue.and the most important thing,aku tak nak mereka fikir aku tak boleh jage diri sendiri.dulu,kalau aku nangis ke in pain ke,my dad selalu kate,"anak komando mane boleh nangis-nangis." maybe,itu yang buat aku jadik begini sekarang,good thing though.seronok kalau ade memories sebenarnye,tapi in my case,ade certain memories yang aku tak nak share ngan sesape.kenangan yang aku harap akan terkubur begitu sahaje.tapi aku tau semua tue mustahil.


No comments: