July 31, 2008

hari mengantuk se-dunie

hari nie bEst jugak sebab a certain-certain sOmeOne takde kat skewL
hOorAyy!!
[yEke anda happy LyNn??]
Lain-Lain faktOr adelah :: keLas p.j takde!!!
aku sebenarnye suke ber-pj tapi biLe part nak kene tukar baju Lepas tue yang aku maLeh tue..
oLeh sebab itu,aku maLas nak main PJ
hehehehe
tadi ekOt nad and dayah tengOk bOys keLas kami [5b n 5p] main boLa..
rOy suruh aku pegi tengOk cOz die wOrry sOmething might happen
aku pun pergi La meLihat...
TAKDE PE2 PUN!!!
then,aku terserempak ngan 'ehem'..
hahahaha
waving-waving as usuaL
nOte :: anas tak datang skewL hari nie, '_______'
'ehem' tue Orang yang tak sesuai senyum La..
biOLogy wat revisiOn tapi aku takde mOod fOr biO sO aku pun buat addmath..
sambiL chit-chatting same rOy,meL2 and syAf...
dOrang nie Lepas pj,tak wangi!!!
**jangan marah ha?nanti kene juaL**
dOrang cite what happen mase PJ tadi
pErgh!!!
giLe ahh kamu!!!
boLeh puLak buat camtu???
takpe La,asaL kamu gembire..
maLas aku nak amek tau sangat dah..
math bEst ari nie,beLajar Lukis2...
pLane and eLevatiOn,tajuk Last daLam buku text math fOrm 5
rase sedih puLak akuh....
pastu pegi rehat same syazana,eika tak foLLow cOz die puase..
chaiyOk-chaiyOk ka,sikit je Lagi..
naik keLas,Lepak-Lepak jap pastu gerak pegi fizik..
muLe2 semangat nak beLajar fizik,makLumLe masuk tajuk baru..
RadiOactivity
tetibe ase mEngantuk menyerang diri ku
ahh,tidakk aku tertewas..
maka dengan itu,aku pun pergi la ke port biase and prOceed with my pLan
hahahaha
arOund 12:40 aku bangun and Lepak ngan mereke
meL2 said "gud mOrning LyNn!!"
agak sengaL La die tue...
then pad and syaf teLL me sOmething
guys,sebenarnye,aku tak peduLik pun pasaL semue2 nie..wat sesak paLe aku fikir je..skang nie aku tak nak amek pOrt semue2 tue amd skang aku juz nak fOkus kat studies aku and get ready fOr triaL nanti...
abes keLas fizik mase BM puLak...
its time fOr tOday's cLimax ::
mase ngah BM tetibe ader beberape bLu-ers datang kat keLas nak buat spOtcheck..
aaaaaa,akuh panik!!!
mase nak hide my phOne tue boLeh puLak ia jatuh..
PERGH!!!
pucat muke akuh..nada kate La...
tapi memang aku cuak pun,nasib baik bLu-ers tue tak nampak...
member2 aku pun ekOt cuak gak padahaL bukan dOrang buat saLah pun..
Lawak la kawan-kawan aku nie...
finaLLy,aku berjayec hide my phOne kat area beLakang my cLass
ade gak gune tempat tue messy...
tapi beLum boLeh Lega Lagi,mane la tau kOt2 dOrang chEck kat situ..
biLe the bLu-ers dah keLuar...
fuhhh!!!Lega giLer LyNn...
they Left my cLass withOut cOmpensating my phOne..
bLu-ers2 yang pOyo itu,meninggaLkan my cLass with few things nameLy ::
camera [rOy's but dOrang kasi baLik pastu]
nOveL atikah
hair cream/geL
liquid paper [nie pun nak rampas ke??]
others unabLe tO name items..
its time tO gO hOme!!!
tapi aku kene keLas ngan cikgu..
takpe2 demi exam,aku sanggup berkOrban...
on my way,satu suare yangs same [cam semaLam] menyape aku lagi..
"hai kak!!hari nie befday saye.."
aku pun dengan ekLas kate ::
"oOo,happy birthday ye.semOge panjang umur"
semue kawan-kawan die cheering cam menang Loteri..
sangat Lawak!!!
siap offer cake Lagi
sOrry La,LyNn kesuntukan mase and i'm getting fat!!
sO,aku pun gerak Lah bagaikan the fLash,cEhh!!!!
fOr him :: seLamat hari jadi yang ke-16,may the gOd bLess yOu in every way,amiin...
maka dengan itu,tamatLah sudah pOst aku untuk hari nie..
tOodLes~~

No comments: