July 28, 2008

kEsah 26 juLy 2008

pameran keLab sains tuLen

antare 'peserte-peserte' pameran yang menarik ramai Orang
maaf encik katak,nie sume untuk tujuan pembeLajaran

satu lagi peserte pameran yang berjaye menarik ramai pengunjung
terime kasih encek katak dak encek tikus,
tanpe anda siape Lah kami..

***********************************************
hari anugerah kecemerLangan kO-kurikuLum sessi 2008
seLesai dengan peace and harmOny tanpe ade ape2 insiden yang tak diingini berlaku
aLhamduLiLah
untuk perasmian officiaL,aku jadik pengacare majLis..
..seronOk..
tapi ade part yang kurang best sebab partner aku ditukar..
sedih-sedih [ - 0 -]!
begini ceritenye..
muLe-muLe partner aku rOy,ari khamis tue da rehersaL cam nak rak pastu mase ari jumaat rOy tak dapat datang cOz die kene pergi amek ujian fOr Lesen P sO secare tidak sEngaje partner aku pun teLah ditukar kepade seOrang dak fOrm 4bEstari..
maaf rOy,aku tak terdaye nak buat pe-pe..
name dak tue syahriL,tinggi Orang nye..ade La rupe..
oOpss!!
he did a very gOod jOb,hOoray!!!
and finaLLy i prOved tO the teachers that i can be depend On..
hOpefuLLy pasni die akan percaye kat aku Lah..
mase perasmian tue ade penyampaian hadiah jugak
anas pun naik stage gak,hEee!!
die amek fOr sepak takraw..
Lepas abes je perasmian tue,aku terus gerak pergi makmaL kimia 2 where my cLasmate gathered nak siapkan bahan-bahan fOr pameran..
muLe nye niat di hati nak tOLong siap2 kan tapi biLe aku sampai je semue da siap..
dah ade pengunjung puLak tue..
meriah!!!
ramai orang datang nak tengOk katak n tikus kene bedah..
agaknye itu Lah tarikannye kOt
tapi pameran yang Lain pun ramai peminat nye gak,tak sangke ramai gak yang minat mende2 sains nie..
kire success La pameran kami nie
******************************************
mase hari kOko nie eika n member-member aku yang Lain sume busy kat pameran sO aku pun gerak secare fLying sOLo...
tepOn shadiq suruh die datang,tak nampak2 batang idung die
haishhh...
"sOry r Lyana,aku tOLong mak aku kat umah tadi"
pe-pe je Lah shadiq
'ehem' ksi aku One of his prizes yang die dapat mase penyampaian hadiah tadi..
mase tue aku tak pikir sangat sO amek je Lah
tapi after awhiLe baru aku perasanyang mase he gave me tue ramai kawan2 anas..
sO aku pun carik 'ehem' and give him back
sOrry,aku tak Leh amek kang Orang pikir lain puLak
memang aku takde pe-pe ngan anas tapi aku tak nak Luke kan hati die
lagipun,things Like this boLeh merOsakkan frenship 'ehem' and anas
aku tak nak mende camtu jadik
pLus, if i take that thing,i'm afraid he might get the wrOng idea..
and aku akan rase serbe saLah kat ramai Orang,
nameLy :: ain + shadiq + anas
tidakk!!!
sO aku rase this is the best sOLutiOn..
to 'ehem' :: aku suke anda tapi aku tak sanggup nak break my frens heart
arghh!!!!
suke pade orang yang tak sepatutnye!!
nie Lah akibatnye...

No comments: