July 18, 2008

tensy argh!!

aku sangat maLas nak menaip La..takde feeL puLak..adeih..the weekend finaLLy cOme..nO schoOL fOr me..hOoray???nOwadays i am sO sick of schoOL Lagi2 biLe masuk keLas pastu biLe nampak muke2 yang tidak digemari pade mase ini Lagi La membare jiwe rage nie..hari nie [jumaat 18/7] kat skewL ade perasmian minggu bahase and PSS..muLenye aku kene bace pOem kat depan tapi disebabkan beberape perkare yang tak diingini berLaku sO aku nye pOem reading ditunde hingge ke next week,haish!!!aku nak sangat buat hari nie cz anas and dak2 Lain takde,dOrang pergi mandi sungai..sO kaLu kene wat next week,pOtensi untuk dak2 tue tengOk [and bahan] aku adeLah amat besar!!!tak sanggup!!!!seriOus aku tak sanggup..tO anas :: "awak,pegiLah mandi sungai Lagi ehh??takpun takyah datang sekuLah,hEee" tO shadiq :: "anda bawakLe mereke gerak sane Lagi" prObLem-prObLem..hari nie puan.seLva punish due Orang dak keLas anas cz dOrang gaduh [pLek2 jerk!!] and ade sOrang nie 'wau anda sgt ade rupe la'..badruL name die,oOps!!!tapi biLe tengOk die teringat kat shadiq Lak,tak tahu nape..why???hmmmm...uish,bahaye nie LyNn,dah La dak keLas anas,kang kene gak kO ngan shadiq,hahahaha..LyNn said,"aLoh,tengOk saje"..maLam nie arOund pukuL 9.30pm aku tepOn kecik [my besfren yang kat teknik yang dak tawakaL duLu] rindu giLer kat die,saje tanye kaba..it seems she nO Longer mad at me!!!yAyy!!!gembire!!!biLe cakap ngan die i feLt Like hOme..cm reLief sket..tO my surprised,die stiLL Lagi ngan epuL,gOod2..ituLah hasiL usehe aku as their match-maker,hahahaha..kO nie LyNn Orang Lain nye masjid pandai kO tOLong bine and kekaL Lak tue,yang kO nye 'masjid' biLe nak bine??asEk-asEk runtuh...maybe aku masih beLum ready Or tak jumpe the One Lagik,hahahaha..pLan wEekend nie :: keLas ngan cikgu pastu nak Layan internet pastu nak bayar hutang tidO yang da Lame tertunggak [bukti :: eyebag LyNn yang da tahap impak maksima] nak tengOk tv giLer2 and nak sembang ngan shadiq Lame-Lame [need a Lot tO catch-up]
hah,penat suda mau tidO awaL La..enjOy yOur weekend everyOne!!!befOre i Lupe :: LyNn missed sumOne terribLy!!!!heLp!!!

No comments: