August 27, 2008

camerOn trip


!!!heLLo-heLLo!!!

cam dah Lame tak update,miss ya wahai bLog-kuh
miss yOu tOo miss QieQie [cOngrats fOr the very happy date,hEe!!]
sekOLah pun da start
aku pun da baLik dari camerOn..
banyak pics aku amek and banyak gak benda baru yang aku beLajar..
kepaLe aku yang serabut agak tenang La kat sane..
aku makan dengan banyak tapi biLe pergi skewL ari isnin,pn azLina kate aku maken kurus..
??????
pastu meL2 Lak kate aku maken geLap..
??????
raseNye aku pergi tempat sejuk and takde La terdedah kat matahari sangat..
takpe Lah,aku terime semue tue dengan redha [rOy,pinjam ayat..]
seperti yang aku dah janji ngan rOy,aku beLikan die teh yang speseL frOm camerOn,
hOpefuLLy rOy suke r,penat aku piLih..
pastu aku beLi jem strawberi yang kecik-kecik fOr my kLasmates..
eika,pad,nada,sheeba,meL2,syaf and harris,harap anda semue suke..


+++++++++++++++++++++++++++

rupe-rupeNye,ayah aku pernah duduk kat camerOn nie mase die daLam kOmando..
nO wOnder La die tau jaLan-jaLan kat sane..
my dad duduk kat sane mase taun 1978 - 1981
die tak kawen ngan mak aku pun Lagi,ahax!!
oLeh itu,banyak La yang ayah aku fLashback mase kat sane..
cam "gO dOwn the memOry Lane"
bEsh gak cOz die jarang nak cerite pasaL sejarah hidup die
kitOrang ade makan kat satu rEstOran nie,my dad kate duLu die n kawan2 die saLu makan kat situ cz murah,sedap,tauke die tak berkire and sebab tuan punye kedai tue ade sOrang anak dare yang cun,cam keLakar je..
pastu we drOve passed by a hOspitaL [tapi sekarang jadik kLinik kerajaan] kat tanah rata,my dad kate duLu mase die dOk kOmandO,die penah jadik bidan kat hOspitaL tue..
uish,hebat gak ayah aku nie,hEe!!!
rupe-rupeNye,nak jadik kOmandO nie kne tau banyak mende bkan setakat pandai gune senjate and berperang je...baru akuh tau..
++++++++++++++++++++++
aku pergi sane ngan famiLy aku and HN Rika nye famiLy
that incLudes cik mat [mama n babah Nye accOuntant yang Lawak abes] and famiLy,abg shucOre [sumOne big gak tapi aku tak sure pe pOst die] and famiLy..
aLL tOgether kami ade 13 orang [aduLts and kids]
patutNye perjaLanan dari kL ke camerOn arOund 4 jam setengah tapi disebabkan my dad nye driving cam ehem-ehem sket sO kitOrang sampai sane daLam mase 3jam sahaje..
thank gOd,cik mat and abg shucOre pun driving cam babah gak..
kitOrang duduk kat strawberry park resOrt yang cam kat hujung dunie..
my dad kate "kaLu duduk kat tempat camni baru reLax,tak bising"
ape2 La encek hamdan..
memang sejuk giLer ahh..dah La every evening ujan...
mengigiL akuh,Last2 demam pun tak kebah-kebah..
adEsh!!!
yang musykiL tue akak kau siap bLeh minum air ais Lagi tyme sejuk2 tue,giLe ke pe??
disebabkan sejuk,aku tak sempat Lak nak fLirt arOund,hehehe..
abg shucOre kate,"biLe dah sejuk2 cmni,keLenjar menggeLejat kOrang tak berfungsi"
hahahaha
senang stOry,this trip is reaLLy great!!!

No comments: