August 27, 2008

camerOn trip 2

a creek kat MARDI,giLer sejuk!!!
LyNn sangat 'bagus' with kids!!!
wahhaaha
maybe with LiLtLe girLs
Liyana adaLah Liyana tapi die nie pun LyNn gak
hahahaha

fOg attack!!!nie Lah cuace kat camerOn mase pagi-pagi arOund 8:30 am
pErgh,sejuk giLer beb!!!

me dad!!!sedang mengimbau kenangan LaLu,hehehe..skang aku da tau side mane nak snap pic ayah aku nie,huhuhu..muke aku n die same takk??? [die tak sedar mase aku amek pic nie]

nie antare pics yang aku amek,tapi tak upLoad kat sini semue cz maLas nak tunggu upLoad satu-satu..sO,anda boLeh La berkunjung ke frenster aku untuk pics-pics yang Lain..


dis One of the place yang aku pergi,very nice scenary..kat sini bLeh tengOk hOw the tea is make starting frOm the Leaves..[rOy,aku tak beLi kat sini teh kau tue,aku beLi kat tempat Len,yang secret-secret sket,hahaha]

No comments: