August 13, 2008

hari ini kau datang riang

!!annOuncement!!
handphOne anas hiLang!!
ohh tidakk!!!
...kesian die...
camne aku nak cOntact die nie?
dah La kat skewL pun jarang nak jumpe..
takpe2,i'll think of something..

tadi kat skewL,eika teLah menyawOn sOmebOdy yang memang Layak untuk disOund..ade ke patut die kate eika bisu?bengang giLer La member aku tue..
hah,kan da kena,padan muke...
biar die,nasib..

hari nie aku and eika toLong sOmeone mendirikan masjid..
nOt exactLy mendirikan masjid La tapi kami toLong die dapatkan sOmeOne..
kekadang aku terpikir,kenape La aku toLong die..
nak kate aku baek giLer ngn die,takde La puLak.
maybe aku paham perasaan die..
perasaan camne kite suke giLer kat someOne and try Our bEst tO get him/her tapi him/her tue wat bOdo + tak Layan sikit pun..
sakit sangat perasaan tue..
i am a living prOof


No comments: