August 12, 2008

study


after beberape Lame tak mEngepOst bLog,
kini mase sudah tibe untuk mEngepOst..
nak cakap pasaL pe yek?



  • very busy with studies,makLum Le triaL dah dekat..stay kat skewL sampai petang untuk eLakkan tidur petang!!my frEns ramai yang buat study grOup tapi aku tak Leh jOin La cOz aku tak Leh study grOup nanti sEmbang puLak sO aku study soLo-soLo saje..berkesan??ofcOz..tOday,aku stay kat skewL and buat revisiOn addmath.mase kat skewL tadi,ade due Orang manusie yang sgt swEet!!

  • baLik pukuL 4:30 pm,terserempak ngan nad,and finaLLy aku dapat tanye die sOaLan yang aku dah Lame nak tanye die :: "nad,kau ngan twinz dah tak rapat ke?"..jawapan die??sangat mudah :: "kau perasan LyNn??"..then aku teruskan perjaLanan puLang,terserempak ngan syed aLif [my adEq,kesian die kene baLik Lambat] then terserempak ngan anas [my chEnta hati??haha] die offer nak anta baLik tapi,"tak yah Lah awak,wat susah je"..aku sangat penat La hari nie,anas nie tadi skewL tak datang,sepuk kang..then terserempak ngan shadiq [my bestest friend] senyum Lebar mamat tue dari jauh Lagi,aku ngan muke penat pun senyum La jugak,sempat Lagi die wat Lawak tue [tue La sebab aku sayang giLer kat die,aLways making me happy] pesan die yang wat aku geLak :: "Liyana,hati-hati jaLan tue"..cam La seLame nie aku tak hati-hati jaLan,adOiyh..

  • bace bLog sOmeOne yang sungguh menyakitkan hati,orang macam tue pun wujud ke??die tue kene pergi jumpe ngan pakar sakit jiwe La..camne La jadik PRS biLe sebenarnye diri die yang perLu dibimbing..die pikir diri die dah bagus??setakat akedemik,takyahLa..sOsiaL??faiL!!!tak puas hati or ade prObLem,cakap La depan-depan,menyusahkan orang je.

  • Lepas nie aku dah tak nak amek kesah pasaL mende-mende Lain,yang ade daLam kepaLe otak aku skang is onLy beLajar and dO the bEst fOr triaL and spm nanti..maLas nak amek pOrt dah..

  • a very cute guy cam interested in me!!oOps!!!yeke??giLer perasaan kau nie LyNn..die pernah kate,"wat pe suke orang yang suke kite,baik suke orang yang tak suke kite,baru mencabar"..hmm??takpe2 kite juz wait and see..

  • hym,sangat memeningkan paLe aku..pe pOint die ntah??sudah-sudah Lah tue,jangan buat aku berharap Lagi..pintu hati dah tertutup..puLang Lah anda ke pangkuan auni hanani..she must be a reaLLy gOod gurL..

  • pad,kenape anda??sangat peLik minggu ini..penat kah?ade prObz ke??ntahLa,aku tak tahu..


++ end ++

No comments: