August 15, 2008

stuff

taa-daa!!
iniLah rupe aLmari aku yang penuh ngan stuff!!
Loads of baju kurung,shOes,perfumes,secret bOx,many-many memOribiLias,naiL pOLish,handbags and many mOre..
actuaLLy aku pun tak engat sangat pe yang ade daLam aLmari aku nie..
aku jarang bukak aLmari nie..
my daiLy cLoset ade Lain..

LoOk cLoseLy...
ape yang ade kat beLakang tue???
hehehe
di situ Lah LetakNye my chenta chayunk!!
kOmik-kOmik ku!!
duLu tempat die bukan kat situ,tapi terpakse diLetakkan di situ karena gOdaan kOmik-kOmik ini sungguh kuat!!
kaLau aku nampak keLibat kOmik-kOmik nie kOmpem aku tak study..
waLaupun aku dah pernah bace semue kOmik nie tapi aku nie suke bace banyak-banyak kaLi..

newest member of my chenta chayunk famiLy!!
sebenarnye mase aku beLi kOmik nie,ade Lagi 3 kOmik baru..
aku nak beLi,tapi duit tak cukup!!!
sedeh akuh!!!
tak tidO maLam aku!!!
hahaha
nak mintak duit kat parents?fOrget it,kOmpem tak dapat..
'tuttt'
duit tepOn pun tak dapat!!
bengang siak aku!!
takpe-takpe
cOoL LyNn..
zint ade kOmik baru,Le gardenie part three pun dah kuar,kOmik transLate baru pun ade!!!
wAhh,bOLeh giLak akuh!!!

*******************************
antare kawan yang paLing aku sayang tengah sangat sedih sekarang
kesian die..
kenape die sedih??
die rase diri die sangat tak gune and die rase bersaLah cz die teLah wat adek die saket..
aku tak suke La die sedih-sedih..
nanti aku pun sedih jugak..
shadiq,anda jangan La begitu,dah takdir nak jadik camtu,nak wat cmne..
cOoL brO...


No comments: