October 17, 2008

panas hati

the other day i went shopping.
and i finally bought the handbag that i was longed for.
*nak pilih yang mane yek?*
now aku suke accessories yang vibrant + pastel colours.
one of a kind

sorry lame tak update,aku sangat la busy sejak akhir-akhir nie,maklumlah,exam dah makin dekat.skang nie cm 'menghitung hari' je.macam-macam perasaan ade.takut,gementar,marah,tak yakin,sedih dan gembira.pattern study aku sekarang nie cam tak menentu.aku tak boleh fokus.rase cam nak capai semuanya.tapi,obviously its impossible.

'pastikan emosi stabil' adalah salah satu persediaan menghadapi peperiksaan [minggu-minggu terakhir].aku cube sedaya upaya untuk elak dari perkara yang boleh buat emosi aku jadik tak stabil.tapi malangnya,aku diperangkap janji lama.budi-budi kesayangan aku dah nasihat supaya biarkan sahaja janji tu.tapi aku degil.mungkin kerana aku sangat sayangkan dia atau mungkin kerana aku teruja.bila janji lama itu cuba aku tunaikan,hasilnya menyebabkan aku terluka sekali lagi.luka lama pun belum completely sembuh,dah tambah luka baru.nasib baik kali nie,aku dah tau camne nak handle kerana ada perkara yang lebih penting daripada 'dia' yang perlu aku fikirkan sekarang nie.senang cerita: GO TO HELL MR.STONE.aku rase perasaan aku terhadap die makin hari makin pudar.aku teringat kate-kate seorang 'kawan baru' aku : "betul Rossa kate,cinta akan pudar".kawan baru aku tu bukanlah seseorang yang aku baru kenal,die seorang kawan yang aku baru 'jumpa'.seronok kawan ngan die,surprisingly die seorang yang fun,funny [sumtimes],caring and takdelah irritating sangat.

sekarang bile masuk je kelas,aku dapat rasekan aura-aura ketegangan.tak tau lah aura tension nak dekat SPM or aura ketegangan pihak-pihak tertentu.aku rase due-due pun same.mungkin aura ketegangan dua belah pihak yang tertentu nie,effects orang yang lain kat dalam kelas tue.maybe tak semue notice and paham,tapi bagi yang notice n paham,it really does a little bit of disturbance.maklumlah,waktu-waktu getir macam nie semua orang sensitive.macam kakak aku pernah kate,"bestest friends will become enemy,enemy will become bestfriends,couples will broke-off,foes become sweethearts."tapi hopefully,my classmates boleh control diri mereke.its a shame to see my most favourite couple break-off.



*currently in love with a song title=can't smile without you*


No comments: