December 3, 2008

tagged by dearly mis qieqie

finally aku menjawab tagg daripada seorang teman yang sangat la best.tergerak hati nak jawab sebab tagg nie tak panjang berjela sangat.hee.dasar pemalas sungguh terserlah wahai liyana.

7 facts about me ::
  1. sangat tidak menyukai teddy bear [tak suke bulu die,bikin aku selesema saje] and chocolates [ugh.]
  2. mempunyai koleksi komiks gempakstarz yang sangat aku sayang.so far aku ade 59 buah komik tersebut and hopefully,jumlah tue akan bertambah kerana aku sangat la suke bace komik.
  3. handphone aku dipenuhi dengan stickers yang very the colouful and sangat la comel.wan kate phone aku cam kedai sticker. [yelah]
  4. sangat suke tengok TV.in fact,kalau aku dah tengok TV,nak berhenti mesti susah.cam mate terlekat kat skrin TV itu.
  5. bile aku nervous aku akan makan dan makan dan makan lagi.
  6. dislike appear 'manje' or anything else yang berkait rapat dengan perkare itu.
  7. ade tiga orang budi yang aku sayang mereka sampai aku mati.insyaallah.indeed very lucky to have them as 'bestest sekepale friends'.

6 unspectacular quirks about me ::
  1. tidak bole tidur tanpe 'ehem2' [sejenis objek yang menjadi temanku di kala duka,resah,gelisah and menggelabah.]
  2. i do stuff as i please.seriuosly,tak pikir orang lain.kadang-kadang la.
  3. i always tend to tell people what they really want to hear from me,not the really-really sincere opinions or thoughts from me.
  4. when i hate somebody,i hate them with all my life! [kekadang nampak macam aku tak benci tapi sebenarnye aku sangat-sangat benci.]
  5. will do ANYTHING for asam pedas lada hitam!!! [note: only if my beloved cousin kak nor yang masak asam pedas tersebut.lagi-lagi kalau guna ikan pecuk.wahh,sanggup terjun KLCC beb!!!]
  6. aku mempunyai satu rahsie yang sangat-sangat besar yang membuatkan aku kekadang rase nak menyorok bawah almari.walaupun aku sedar aku sangat besar da confirm 300% aku tak muat masuk bawah almari tersebut.
7 people to tagg ::
  1. tidak mahu menge-tagg sesiapa pun
  2. tidak rela menge-tagg sesiapa
  3. malas mahu menge-tagg
  4. tidak sanggup menge-tagg
  5. do not feel like wanna tagg anyone
  6. nehi nehi
  7. laa'

is it me or this post mengandungi banyak perkataan 'sangat'?
bilangan perkataan 'sangat' dalam post ini ialah = 11


aku sangat happy la sekarang rase cam nak joget-joget camni.
currently heart's desire to cheer at 3khidmat competition for a very spcial person!!!
tapi nanti ade potensi kakak aku tak ngaku adik kang. [malu-malu]

No comments: