December 3, 2008

seronok yang melampau



terdapat beberapa perkara yang membuatkan aku sangat seronok sampai tahap yang agak melampau pada tarikh 2 dec 2008.
  1. dapat video-call ngan mama an babah!!!!finally,after how many days not seeing them.rase cam nak nangis pun ade tapi my sis and lil bro ade so kena la cover macho.haha.you just have to love technology these days.kans?
  2. new kit box for my beloved beads!!!!makin senang aku nak merepek-repek.sekarang perlu menambah variasi warne manik-manik tersebut.
  3. aku dapat strap phone baru yang sangat la comel dari kakak aku setelah pouch silver phone aku yang lame telah selamat dimasukkan ke dalam tong sampah kat jusco. [takut jinx nye pasal]
  4. akhirnya,berjaye buat satu trinket untuk diri aku sendiri.
  5. pergi SSA and jumpe wan!!!!!!heeeeee.kesengalan terserlah.

No comments: