July 4, 2008

damai yang hiLang



hari nie pagi-pagi Lagi da ujan,seOLah-oLah cam bagi warning that tOday gOnna be a reaLLy dOwn day..and what dO yOu nOe,memang betuL pun!!!hari ni adaLah hari yang sangat suram,dengan weather yang humid sepanjang pagi cam bagi side effect puLak..adOihh,penat aku!!hari nie ade assembLy,disebabkan hari hujan sO assembLy kitOrang buat kat dewan..seperti nOrmaL stat dengan Lagu skewL,wiLayah and ikrar..headbOy baru kitOrang screwed up on the ikrar part,eish2...takpe2,stiLL need to Learn,[nOte to adek arep :: kO kene banyak beLajar banyak frOm aLif] Lepas tue,discuss sket2 pasaL addmath ngn Nada, [buah hati die tak datang ari nie,kaki terseLiuh,aLOh2,padan muke,,] Lame-Lame,aku reaLize sOmething abOut nada..she is a Lot mOre than eyes cOuLd see..maybe semua Orang nampak die seOrang yang cOLd tapi she is nOt [reaLLy!!] Lepas assembLy kitOrang naik keLas and dat tyme syaf n maL were discussing bOut syAf's X..dan2 tue mOod aku jadik angeN giLer,rase nak maki je syAf ngan maL tue..syAf was saying that dak yang his X kapeL skang tue "nOt her type" sO secare tak sengaje and spOtan aku kate "abes,kO pk kO taste die La??" muke syAf mase tue priceLess!!!aku nak die sedar bukan die sOrang je yang paLe ngah mess..memang La prObz die Lebih berat tapi jangan La tambahkan Lagi..then die baLas "ade aku ckp ngn kO??" sO aku pn buat muke xde perasaan and say "fine!" dengan hati yang rase nak meLetOp aku pun gerak pegi biLik medi angan eika,pad as usuaL menjadi seOrang kawan yang cOncern pegi teman syAf..naseb baek La wujudNye kawan yang cam pad tue..biLe masuk je biLik media tue rase cam ade satu heat yang rase sangat xbEst..then ttbe atikah burst intO tears,i wOnder why...tapi aku tak nak tanye cz i nOe things may get wOrst kaLu i tanye..mase kelas b.m ari nie pn.Hanim ajar pasaL kata nama terbitan gune Lagu..kata nama terbitan ni adaLah wOrd2 yang ade imbuhan ke...an,kitOrang belajar gune Lagu 'Damai Yang HiLang-nOwseeheart and Perpisahan Terasing-sudirman" mase ckgu mainkan Lagu nOwseeheart tu aku rase sebak sangat-sangat,sikit Lagi nak kuar tears,huhuhu..abes,keLas b.m pegi Lab biOLogy puLak,kitOrang jawab sOaLan inheritance,menarik gak tOpik nie,eika ajAr aku banyak ari nie,tAnx!!cikgu biOLogy,puan rOshazita adaLah one of the teachers yang aku akan rindu sangat-sangat Lepas skewL nanti..then tibe La mase fOr highLights of the day!!! test intervensi 2 addmath!!!cuak-cuak,warning2!!ade 25 questiOns and aku tinggaL 7 sOaLan!!!giLer La!!yang 7 sOaLan tu memang seyes aku xengat nak buat cmne,ade satu sOaLan intergratiOn tue,aku tau aku da beLajar and da penah jawab sOaLan tu duLu tapi maLangNye satu ape pun tak kuar dari paLe Otak aku nie,sedih je!!!disebabkan hari nie hari jumaat,kitOrang baLik pukuL 12.30 and aLong fetch me frOm skewL sebab Lepas tue nak pegi LCCT anta mama,babah,adek n abg.shukOr..Lepas anta dOrang aku meLepak kat umah tengOk tv sepanjang hari,bahagie!!!hahahaha..maka dengan itu,seLesai La hari nie.. chiao~!!~ miss him...

No comments: