July 7, 2008

intervensi 2

...mOnday...aLoh-aLoh,tak suke Nye mOnday!!!sangat tak best,dah La hari isnin kene baLik Lambat [eyh??bukan hari-hari ke kaw baLik Lambat LyNn?] earLy in the mOrning da maLas nak bangun,sampai hEnfOn ku berbunyik banyak-banyak kaLi baru nak bangun,punyeLa payah!!pagi-pagi Lagi da dengar phat fabes [DJ Fly.Fm] geLak cam bahagie giLer.weLL,at Least ade sOmething yang wat aku geLak pagi-pagi isnin nie.hEe!!!then hari nie breakfast mee gOreng daLam kete aLong [disebabkan mum and dad and adeq aku takde sO aLong kene anta sayer pergi sekOLah,jasaMu dikenang!!] sampai skewL bace yassin and gurLs my cLass kecOh2 sket cOz ari nie ade 3 test intervensi.1st-addmath paper2,2nd-chemy objective questiOn saje!!,3rd-sejarah struktur and SATU sOaLan esei,wahh bEst!!! as usuaL,paper chemy sangat teruk!!! waLaupun Objektif je tapi payah giLer!!! dipendekkan cerite,aku tak bace sOaLan pun,main tande je kat kertas OMR tu,nasib La..aku Orang 1st anta [peh,bangge!] pastu pn.Rozita tanye "LiyaNa,da Ok da?" biLe cikgu tanye tue cam sebak giLer rase tapi aku juz kate "raseNye da Ok kOt [p2 geLak,pe yg Lawak pun tak tau La]..then mase jawab sejarah i enjOy my time cOz aku sangat suke sejarah,what a freak LyNn!!! citer best untuk hari ini :: i discOvered that me,meL2,fikri share the same minat!! kami bertiga suke nOveL RamLee Awang mursyid : 'Bagaikan puteri' n 'cinta sang ratu'..and what dO yOu nOe orang cam meL2 bace nOveL rupenye!! fikri tu muke memang jiwang,abes sume nOveL2 cinte die hayun,aku yang gurL nie pun tak cam die.eish2!!padanLa fikri kekadang cam sOfty-sOfty sket.tapi yang kLakanye,aLthOugh ktOrang byk bace nOveL tapi b.m kitOrang stiLL bukan pade tahap impak maksima!!what a sad thing!! fikri ngan meL2 sOh aku bace 'hatiku di Harajuku' dorang kate cite tue best..baekk Lah!!naseb baek kOrang same crew ngan aku,kLu takk...Lepas abes je test sejarah,aku pun baLek skewL meninggaLkan pad and eika wat prOjek addmath..maka dengan itu,tamat Lah entry aku pade hari ini..sekian,terime kaseh dan jumpe Lagi..

No comments: