August 30, 2008

apa yang aku rase??



..music..
what is music???
music pLay a great rOLe in mOst teenager's Life..
music as an escape to all the sOrrOw and misery of Life..
biLe kite having a rOugh day,start Le dengar Lagu-Lagu yang hardcOre tak pun yang meLLow-meLLow..
pastu satu Lagi habit,pasang Lagu kuat-kuat sampai nak pecah eardrum..
tapi kaLu kat umah aku tak Leh r cOz nanti makayah bising,therefOre soLutiOn nye is EARPHONES!!!
yOu gOtta Love technOLogy!!!
pasang voLume bapax kuat..pErgh,satu kepuasan yang tak dapat di ungkapkan dengan kate-kate..kaLau rase marah,memang Lepas,waLaupun tak dapat nak Lepaskan kat Orang tue..pastu kaLau rase sedih,pasang EARPHONES kat teLinge duduk daLam seLimut,tutup main Lights bukak side Light,and nanges La sampai kau puas..mesti OK nye Lepas tue..
cOnfirm,this methOd is prOven!!!



:: EARPHONES Love ::






aku sangat suke this avatar..
Lagi-Lagi biLe mOod tengah dOwn atau mase aku tengah befikir pasaL die..
transLatiOn :: semua benda terjadi atas kerana sebab..
segaLe-gaLenye yang terjadi mesti ade sebab..
itu Lah yang die pernah cakap..
tapi yang buat aku bengang sangat-sangat,aku tak tahu sebab nye ape!!!!
BODOH La..
susah sangat ke nak bagitau???
aku rase die ade je muLut,Lengkap semue..
kaLau tak nak bagitau direct,kasi La mesej ke pe ke..
wahh!!!geram siak aku...
biLe kate benci,aku akan tersenyum..
kenape???
sangat hurtfuL La..
LyNn tak shuker..

No comments: