August 5, 2008

mari malas-maLas

arghh!!!
wabak maLas sudah datang!!!
take cOver!!!
hari nie hari maLas sedunie bagi aku..
hari nie Okay2 je...
ade sOrang kLazmate aku tue kene kaw-kaw nye ngan aku..
naseb kau La..
sape sOh wat aku panas???
yang keLakar nye,orang Lain pun jOin sekaLi
as far as i nOe,dOrang tue bukan ade kOnfLik ngan dak tue pun..
hahahaha
saje je nak amEk peLuang bahan Orang..
sejak akhir-akhir nie kLazmates aku ramai yang cam dah berubah..
[termasuk La aku]
tapi yang agak ketare iz Our mr.mOnitOr..
tetibe datang sekOLah pakai sOngkOk pastu stay back kat skewL Lepak Library untuk study..
pErgh!!!
respEct La..
maybe die sedar that the exams is just arOund the cOrner..
aku pun nak fOLLow kau La,tapi aku study kat umah saje..
hEeee!!!
hari nie again Orang tue wat pasaL..
pe pOint die sebenarnye???
cukup La tue,aku dah penat!!!
hari nie bincang pasaL jamuan lagi..
part makan-makan dah settLe
cume tinggaL part activity je..
pLan nak raid cOsmOwOrLd tapi ramai Lak yang banyak aLasan..
adOiyh!!!
kesian kat cOmittee activity...
aku tak kire La,jadik ke tak aku and eika cOnfirm gerak sane...
kitOrang nak reLease tEnsy..
siap practice jerit Lagik..
hahahaha
tadi anas kat skewL bEing sOo kiut!!!
oOpss!!!

No comments: