August 4, 2008

benci kat die

hari isnin 4 august 2008,Lagi 99 hari nak sPm
pErgh!!!
bengOng aku camnie...
hari nie aku banyak cursing + mEncar*t La
habit Lame datang baLik..
pe nak jadik nie LyNn???
eika tak datang Lak,hantu tOL minah tue..
hahahaha
sOmething happen On sunday afternOon yang wat aku resah geLisah!!!
aku dapat 4 missed caLLs frOm Orang tue..
pe die nak nie???
stress La..
tapi aku tak respOnd pe2 pun cz mase tue fOn dalam biLik and aku kat bawah..
lantakLah...
saket hati biLe ter'ingat what i saw Last wEek..
Ouchh,saket!!!
pastu maLam tue aku mimpi tuan punye suare yang mEnyape aku seLaLu tue,
ape pOint ntah??
hari nie sangat bengang dengan my oL'frEn [a girL]
die pikir standard die tinggi sangat sampai tak Leh kawan ngan Orang tue??
kau pikir kau baik sangat ke???
oOoOo,yang Layak kawan ngan kau hanye Orang2 seperti 'itu' saje Lah???
memang dasar ********
kesian kawan aku yang guy tue...
guy tue sanggup dO anything fOr my oL'frEn tue..
baLasan nye??
he is treated Like sOme kind Of thief...
he didn't dO it La!!!
pe prOof yang kau ade sampai kau tergamak tuduh die camtu???
nak je aku cepuk2 paLe my oL'frEn tue...
u dun have the right nak wat die macam tue...
tengOkLah,satu hari nanti u wiLL regret Losing a frEn Like that guy..
what cOmes arOund,gOes arOund..[aku Living prOof tO that fact]
nOte to my oL'frEn :: "aku tak nak cakap dengan kau dah,i dun care!!!"
kenape La my gurL-frEns frOm there sume camtu??
my bEstfren and nOw her...
[duLu aku begitu tapi i've changed]
tO that guy :: i'm sO sOrry i can't heLp yOu anymOre,tak sanggup nak tengOk kau kene macam2 ngan die..Lupekan lah die

No comments: