September 5, 2008

teman hidup

::dis is taken mase berbuke kat Bukit JaLiL gOLf cLub::
sedap La gak makan kat situ cume payah sikit cOz banyak sangat
chOices..nak makan semue tak terdaya La puLak..
yang paLing bEst, masak Lemak ciLi api pucuk paku
wOw!!!
aku sangat suker...
++++++++++++++++++++++
enOugh-enOugh taLking bOut fOod..
recentLy aku dapat 'kawan baru' and he is sOo sweet...
aLah-aLah..
but is this mean i am in Love Once again??
is this means i finaLLy gOt over hym???
i myseLf nOt reaLLy sure...
'kawan baru' aku tuh name die izwan tapi panggiL wan saje...
*further infOrmatiOn wiLL be nOted in further pOsts*
sangat baik Orang nyew...
he wants me tO be his 'teman hidup'
oOpss!!!
sOooo funny La...
tapi yang paLing penting sekarang aku kene abeskan study duLu..
nak gO thrOugh SPM in fLying coLours!!!
that's a prOmise y'aLL...
+++++++++++++++++
reLatiOnship aku,rOy,meL2 and eika grew cLoser and cLoser everyday..
then tetibe je aku ase cam berat sangat nak tinggaLkan sekoLah nanti..
nanti dah payah nak jumpe buddies-buddies semue..
dah tak boLeh nak jumpe cikgu-cikgu
[**especiaLLy Pn.azLina,aku banyak bergantung kat die Lak tuh]
tapi kite kene berpijak di atas bumi yang nyata..
kene terime hakikat yang takkan boLeh diubah kerana itu semue kehendak aLLah..
kite sebagai hamba Nya tidak ade hak untuk menghaLang semue itu..
tadi kat sekoLah aku,meL2 and rOy dah bincang pe nak wat Lepas spm nanti..
bersame-same kite meLangkah ke aLam kedewasaan!!!
+++++++++++++++++++
buku terbaru dari ramLee awang murshid dah keLuar..
titLe :: Hijab Sang Pencinta
ini buku terakhir bagi siri daripada Bagaikan Puteri
ade 3 buku semue nye dan Hijab Sang Pencita adaLah buku Last..
cite die sangat-sangat best tapi ends with a sad ending..
adOih...
nanges akuh!!!
herO ku mati...
Laksamana Sunan ku mati akhirnya...
kesian Haryani [herOin] tak sempat kawen pun...
meL-meL and rOy,cepat-cepat Lah bace...
nanti boLeh La kOrang merasai kesengsaraan aku..
nOte :: i am nOt gOing tO update this bLog in this few
weeks because aku sangat busy-busy dengan triaL SPM ku..
harap anda semue dOakan aku ye???
tOodLes fOr nOw,wiLL be back sOon..

No comments: