November 16, 2008

trio

aku dan adek ku.
liyana and hazman
aren't we look potrayable?

me and him cam-whoring inside the car while my sis jumpe kawan die kat
Marriott Hotel,Putrajaya.

sunnies besar babe!!and adik ku yang sungguh nerd!!!
we love the camera!!

~innocent look alert~

my sis driving.she is a very good driver though 'sometimes' she say 'words'
hee,mind the quote people!!!





on saturday,kat rumah aku ade buat kenduri doa selamat sempena my parents nak pergi haji on this mere 26th of november.how's the kenduri?ouhh-la-la,simply hectic and soo many people came!!not only the neighbours yang jarang ku jumpe,even my dad's side punye family pun datang gak.from muar and singapore.and even my 2nd mama pun datang.wahh,memang seronok la.cume kali nie,takde asam pedas lada hitam yang kak nor masak sebab kali nie my dad panggil caterer.siap ade canopy depan rumah aku.wahh,macam kenduri kahwin.oppss.takde sape yang kahwin lagi la.kak nor as usual,mesti turun sebab my ohh soo beloved mak long mesti nak datang tengok adik kesayangan die [my dad]. its wonderful to see her in a pink of health coz mase raye hari tuh die tak berape sihat,sakit kaki.now she's ok cume kene pergi theraphy.kali nie,kak nor bring along her family,kak tina,abg ali,mak long and abg talib.asyraff tak datang coz die kene kerja [dats according to his dad but he said he idk,whateve lar.] serious ramai siot,nasib baik tak jemput my friends,kalau tak,tak tau mane nak sumbat mereka itu.the kenduri start after isya' and ends around 12 but some guests stick around for chit-chat.exhausting siot.
those pics above was taken today,on my outing with my sis and my lil bro.actually,kitorang keluar to show kak nor and the others pak busu's hotel and also my sis nak pulang buku die kat CM tapi after that kami melencong ke tempat lain.we go to alamanda.mule ingat nak tengok Bolt tapi lupe cite tue belum keluar so nak tengok madagascar 2 [i like move it,move it] tapi tak sempat pulak.the next showing lambat sangat pulak.so kami tengok the quantum of solace.wahh,itu Daniel Craig sangat wow!!hee.mind the expression.inilah yang dinamekan expressi yang sukar diungkapkan dengan kata-kata.the story ok-ok la.banyak mystery.best jugak la.that bond girl sangat sexy babe.tapi malangnye kitorang kene keluar awal before the story ends.hmm.takpe,nanti akan ku cari cd nye.haha.oohh,today is the first ever time adik aku tengok movie kat cinema.wahh,advanced adik aku.tahniah-tahniah.rase nye adik aku nie perlu di-train supaye pandai simpan rahsie la.he made my sis sooooo pissed off tonight.haha.he still got soo many things to learn.takpe-takpe,that all will change.and ade pengumuman [betul ke aku eja nie?ahh,lantak,paper BM dah habis] adik aku dapat nombor 3 untuk end year exam die.wahh,salute r bro.tak sangke aku.punye malas nak bace tapi dapat nombor 3.this is miracle!!!!



currently listening to ::
'hate that i love you' b ne-yo and rihanna









No comments: