January 8, 2009

mempersembahkan

i proudly present,our class's page in the school magazine.
hOorayys!!!!
cun-cun
sebenarnye,aku dapat tengok sekali je menda alah nie before it was sent to the sidang redaksi people yang i entitled to say, "sangat poyo ahh korang!"
nyampah aku,kalau tak disebabkan classmates aku nak page nie,aku pun tak teringin nak work together ngan korang.bikin pusing kepala aku sajep.
dah la nak dekat2 trial SPM [aku rase lahh] lak tuh.panas jep aku.
by the way,the most awesomeness page was designed by Mr.Fareez and ermm not sure lahh.aku rase die buat sorang-sorang je.pe-pe pun,die memang gempak lahh.
kalau die takde,rasenye page nie pun takkan wujud kot.
maklumlahh,mase exam2 takde orang nak wat menda lain selain study and get ready for exam.
nasib baik la fareez ade.
sedikit sebanyak bout the picture:
  • - part yang gambar ramai-ramai yang kami berbentuk tiga segi tuh idea Encik Ahmad Zul Iqmal [Bowe]
  • yang bertanggungjawab meng-snapped gambar tersebut adalah kanak-kanak riang dari kelas 5pintar [jiran kami yang sangat sengal] kimi,kamil and hariz [kot,rasenye kimi jep yang serious]
  • susah betul nak kumpulkan dak-dak kelas,ade yang nak balik la nk pergi makan la.pening pale.mel-mel la yang paling tensy sekali.
  • before dapat pic 3segi yang mantap nie,adela beberape belas shot lain yang ntah ape-ape sikit rupenye [antarenye,gambar kitorang ramai-ramai kejar Fikri],nasib baikk la,ade gak yang turns out CUN BANGET.
  • kalau anda tertanye-tanye kenapa ade gambar girls yang cam candid,itu kerana kebanyakan girls my class malu-malu kucen orangnye.oleh itu,langkah sebegini terpakse diambil.dan aku bukan lah antare girls yang malu-malu kucen tersebut.aku cam tak tau malu pun ade.hee.


creditz to Mr. Ariff Putra fer dis pic.
timekaseh cz emailkan kat aku.
btw,my parents da selamat sampai
ke malaysia dari kota madinah.
dah selesai ibadah haji mereka.
alhamdulilah.

No comments: