February 9, 2009

the 'undo' button

bila kebosanan melanda diri,aku start mengisi masa aku dengan perkara yang pelik-pelik yang kalau sebelum ni,aku tak terfikir untuk buat pun.antaranya,main game 'Spider Solitaire'.dalam game nie boleh guna button 'undo' means kita boleh betulkan kesilapan yang kita buat masa main game tue.so,this game had triggered my mind to think,"alangkah bagus nya kalau dalam hidup kita nie pun boleh guna button undo."
if only this kind of button existed in our reality world....
alangkah best nya kalau kita boleh betulkan every mistakes yang kita dah buat.
aku definitely banyak mistakes yang aku nak sangat-sangat betulkan.tapi apakan daya...
korang semua pernah terpikir takk tentang mistakes that you all have done in the past?
dan korang pernah takk harap yang korang takk buat kesilapan tersebut?
kalau boleh aku nak tau apa pendapat korang tentang kewujudan 'undo button' nie.
please dont be shy to tell me what you think... mail me,ym me,comment me even shoutmix me.



"kita tak boleh bermain dengan perasaan orang lain"
salah satu nasihat paling gemar Bo kasi kat aku dulu.entah kenapa entah die tue.bad experiences with girls kot.hmm?ape-ape la.but however,i am using this quote to connect with my post this time.aku teringin nak 'undo' my mistakes yang aku buat masa end of 2007.to be exact,masa cuti akhir tahun 2007.semuanya berlaku kerana aku kesepian.haha.that sounds yucks!tapi seriously,aku menyesal sangat.kalau la ade 'undo button.haish...[mengeluh!!]




maaflaa kerana sudah lama tidak membuat post,[khas untuk sahabat ku Roy,sorry sangat-sangat] aku sibuk tahap dewa laa.lagipun,aku ketandusan idea yang bernas-bernas nak dikeluarkan di sini.maaf.....next time i'll do my best to update this precious blog of mine.till then.toodles~


No comments: