February 24, 2009

lalalala


semalam aku tak boleh nak tidur.entah kenapa entah aku pun takk tau.oleh itu,aku pun menatap laa TV tue selama mungkin.nak tengok Miami Ink,takde pulak.mungkin nak ubah ke season baru kot.hmm,entahlaa.mata aku dok tengok TV tapi fikiran aku melayang ntah ke mana.aduhh,stress ke pe?haha.tidak ku tahu.okay-okay,cukup sudah karutan ku.balik kepada tujuan utama aku tulis post kali ini.semalam aku dapat mimpi yang paling best/menakutkan.setting of dream is the day my result keluar.perghhhh..betapa hebatnye penangan kecuakan dan kesaspen-an yang aku rasakan ketika itu.aku takk mahu nyatakan berapa yang aku dapat [in the dream of course] sebab ada orang pernah bagitau aku,kalau kita nak mimpi tu jadi realiti,maka kita tak boleh bagitau sape-sape tentang mimpi kita tue.oleh itu,aku hanye bagitau sikit sajep.haha.sejak akhir-akhir nie,bile fikir pasal result SPM yang dah tak lama lagi nak keluar nie,aku rasa nak nangis pun ade,excited pun ade.kekadang kalau pikr sangat,nanti malam aku tak boleh tidur.aduhh.seolah-olah 'result spm' tue macam menghantui aku pulak.ughh,scary...bile la result nak keluar nie????

sekadar untuk memanjangkan post kali ini
enjoy the pictures!!
*karutan dan repekan semata-mata,tiade kene mengena dengan yg hidup ataupun yang dah 'tutt' *

mari menikmati keindahan malam?

ouh,i lapp u mr.silver iron!

my pathetic attempt to read 'adult-romance' books,memang sah aku belum cukup matang!haha.

ikan buntal?blowfish?nope,just aku yang bosan tahap dewa-dewi.

'new' furniture in my room.renovate bilik.

muke aku keji giler kn?inilah akibat memakai kohl.

haha.aku suke picture ini walaupun agak blurr.me n my gemok lil bro.PSP battle!

eggs symbol of fertility.quote from: 'of bunga telur and Bally shoes' [literature reading form 1]

no comment!!!

kesian kerete kakak aku.

eish-eish.

No comments: