March 30, 2009

finally..

setelah sekian lama aku tidak mencoret-coret di sini,akhirnya aku smapai juge ke sini.ehehe.maafle,tergedick seketika.
first sekali,dengan segala sukecite yang ade kat dunie aku ingin mengumumkan bahawesenye,aku secara rasminya telah menjadi seorang student semula.haha.seorang student di UCSI.tahniah-tahniah.*tepuk tangan!!*
i will start my orientation on the 29th april 2009,haha.nervous kau..hahaha.
aku akan buat foundation in Arts for 1 year pastu terus wat degree in English and Communication for 3 years.after that...who knows...maybe political studies?haha.if god willing..


UCSI,are you ready for me?
or should i say,
Me,are you ready for UCSI?
haha :)






satu lagi berita gumbira yang aku ingin sampaikan di sini ialah,SIRI UNDER 18 No Fear aku akhirnya dah lengkap jua.hahaha.above is the last comic that is missing in my collection,tapi kini sudah tidak missing lagi.hahaha.dah lengkap!!!!tahniah-tahniah sekali lagi kepada aku.hahaha.later aku akan upload gambar full collection aku tue yang kini telah menjadi my most prized possesion.along with my other comics.baru-baru nie,my adik dah gatal-gatal nak menunjukkan minat terhadap komik-komik tercinta aku.haiss,tak boleh jadi nie.bahaye-bahaye.danger-danger.sudah tiba masanya untuk aku maximize security komik-komik aku.haha.*evil laugh*


last sunday i went out with hym for a movie.
talentime was soooo great!!!!
sooo beautiful..
thank you soo much to Yasmin Ahmad for making such beautiful story.
thank you also to hym cz willing to patah balik from Malacca.
i had fun,seriously.
*tepuk tangan!!*





No comments: