March 31, 2009

individu yang memalukan bangsa.

adoii,geram giler aku hari nie.kegeraman melanda betul laa.bodoh sangat laa.aku sangat marah,dan marah dan marah dan marah lagi.

actually aku xdela problem besar sangat dengan para cigarette-smokers nie.bapak aku sendiri pun merokok gak.cume aku BENCI SANGAT-SANGAT bile dorang hembus-hembus asap rokok tue kat muke aku!!!!kurang ajar giler.

hek'ala,ko nak mati cepat,mati cepat sorang-sorang laa,takyah la nak ajak aku sekali.memang bodo sangat-sangat.kepale hotak laa.

bodoh

bodoh

bodoh

jenis-jenis lelaki yang habit nye melepak kat kedai mamak.doing nothing and membuang masa je keje.memang merugikan dan memalukan bangsa je.memang orang camni la yang menghalang bangsa untuk maju dan terus ke depan.memang memalukan.

in the middle of the day,on a working day lagi,tapi melepak kat kedai mamak.apakah?takde kerja lain ke?curi tulang ke?

conclusion is,lelaki sebegini memang memalukan bangsa dan gender die sendiri.pemikiran pendek dan kolot.memang tak maju.

eii,malunye kat malaysia ade rakyat camtu.

kasihan.

No comments: