December 18, 2008

kawan

*true friends are hard to find,harder to leave,and impossible to forget*


aku dapat idea untuk tulis post kali ini dari seorang kawan yang sungguh baik dan best.aku sayang giler kat dia.thanks a million eika cz kau dah tolong aku macam-macam.untuk berlaku jujur [kak ngah deary,i am practicing okays?] aku bukanlah the best person to talk about friends.tapi recently,sejak-sejak aku dah makin dewase and matang nie aku realize satu perkara.satu perkara yang penting dan sangat berharga.satu perkara yang digelar 'Persahabatan'.bila menulis post kali ini,aku teringat kepada satu kejadian yang telah menjadi kenangan.aku tak berapa ingat menda nie berlaku bile tapi ia melibatkan roy,masbab and alif,aku rase ade lagi tapi tak ingat sape,fareez mungkin [kamu terlibat ke dalam debat itu fareez?].classmates aku yang suke sangat berdebat.ada satu hari tue dorang berdebat pasal ranking kawan.contoh,korang ade a few friends yang korang sangat rapat [cam aku ngan eika,roy and mel-mel la] so antare mereka tu,ada wujud ranking tak?maksudnye cam sape yang korang selalu utamakan?kalau korang perlu listkan kawan-kawan korang tue,siapa akan duduk tangga paling atas?
situasi contoh :
Liyana perlu pilih dari lima orang rakan nye untuk meng-listkan mereka
pilih dari Eika,Roy,Mel-Mel,Syiqah,Shadiq
*note :: nama-nama ini hanya rekaan semata-mata,tiada kena-mengena dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia,tapi kalau anda rase ade kaitan ngan sape-sape,ikut suke hati jiwe rage anda lah.hee*
  • X [1]
  • X [2]
  • X [3]
  • X [4]
  • X [5]
antara Eika,Roy,Mel-mel,Syiqah dan Shadiq,siapakah akan menduduki tangga X [1] dan siapa pula yang akan menduduki tangga X [2]?
hmmm,tak ke dilemma namenye tue????


hargai lah persahabatan anda.ada lagi satu sebab kenapa aku tulis post nie,sebab nanti ada Reunion antare girls 3t'2006 and aku tak tau nak pergi ke tak.perasaan marah terhadap segelintir daripada mereka masih membara dalam jiwa dan hati aku.tapi,ape-ape pun,aku tetap bersyukur sebab dikurniakan kawan-kawan yang sangat baik.kekadang rase cam i don't deserve the value of friendship yang my friends had given to me.



seronok menulis post kali ini
walaupun post ini kedengaran agak Emosi
aku rindu kat kawan-kawan aku!



No comments: