December 17, 2008

teddy and grizzly

a very vicious act from a grizzly bear.

a typical teddy bear who is a very fluffy creature.
ingat kamu nie cute sangat ke?pls la.



with all due respect,aku tidak menulis post ini untuk meng-offend mana-mana pihak yang sangat meminati and adore teddy bears.aku sekadar ingin menyarakan pendapat aku sahaja.memang betul,aku ade la sikit dendam ngan benda alah yang digelar teddy bear nie.tapi itu bukanlah alasan utama aku untuk menulis post ini.okay,kenapa bear atau beruang selalu digambarkan cam very the cute,safe,unvicious and innocent?senang kate,kenapa beruang yang sebenarnye ganas giler and boleh mengancam nyawa manusia digambarkan dalam bentuk teddy bear yang sangat cute dan baik?tak rase cam kelakar ke?actually frasa yang lebih tepat untuk kenyataan itu is,"tak rase cam kena tipu ke?" cube korang semua bayangkan,there is one little girl walking in the woods and saw a sleeping grizzly bear.and she was soo excited to see a real 'teddy bear' and she ran towards the bear and hug it.what do you think will happen?this situation proves that the illusion that the teddy bear is picturing is very dangerous.lagi-lagi kepada kanak-kanak.kerana mereka masih kecil untuk actually faham and sedar tentang hakikat yang 'teddy bear' sebenar is a very vicious creature.so,kenapakah bear atau beruang yang sebenarnye ganas digambarkan seperti teddy bear yang safe dan tak ganas?anyone?tolonglah jawab soalan yang menjadi dilemma aku nie.penat dah pikir.fyi,aku nye dendam kat menda alah teddy bear nie sebab selalunye bulu die buat aku selesema.wahh,marah giler aku! *note:: serious face*


sekadar menyuarakan pendapat.
typing off now.

No comments: