January 1, 2009

karutan bermula di kala hujan

my current obsession.word searching.
seronok.boleh blaja fokus.to tell u the truth,
buat mende nie kinda relaxing.
at least aku tak rase otak cm nk karat la bile buat menda nie.
ade la sorang hambe allah yang sangat bertuah kate otak aku
da nak karat.aduhh.
oleh itu,mari lah kite buat word search nie...
*jeng..jeng..jeng..*

finally.....
menda nie berada dalam possesion aku juge akhirnya.
their first Ep.thumbs up....


singgah di kiosk Malayan Distro membuatkan aku terfikir nak change my whole clothing statement la.tapi bile di nilai-nilai semula,cam agak boyish pulak.hmm?do i need to go back to the past?hmm again.maybe juz try dulu with a few outfits.tapi yang paling penting,'kaa-ching' mesti ade.sooo,kenalah tunggu parents aku balik dulu.huhu.

di kala hujan lebat pada
ketika ini,aku diselubungi
kebosanan tahap yang
boleh membunuh,tolong!!!!



No comments: