March 11, 2009


tiada point,hanye cz ia sangat cun!!!
offficially aku sangat kecuakan sekarang nie.bile usha countdown widget kat atas nie makin nak terkucil je rase.aihh,apsal laa aku gatal sangat pergi letak widget nie kat sini?ahaa.itu semua disebabkan emosi ku yang takkk bape nak stabil past few days.to be precise,sejak-sejak media umum tarikh result SPM akan dikeluarkan.hm,kenape aku cam overly excited/cuak pasal result nie?orang lain rilek je.disebabkan result PMR dulu tak berape nak semenggah [bukan la teruk giler-giler,tapi result tue tak memuaskan hati aku dan aku telah kecewakan diri aku sendiri],i made a vow to myself that i will make sure my SPM will be better and i will make myself proud.so,dari form4 laa aku telah melancarkan misi ini.ahaa,sungguh semangat waja.well,bile aku telah mengecewakan diri aku,memang inilah yang akan berlaku.push myself.kuangkuangkuang.Okay-okay,back to reality everyone..esok kita akan lihat apa yang berlaku dan if god willing [i mean if i havent kill myself yet..] aku akan menge-post lagi disini.who knows,akan ade kronologi yang wujud disini.haha.okays,till then..i am off to stabilize my emotion..pray fer me and my all my friends kay..


best of luck to all yang akan amek result SPM esok...
especially:
eika
mel-mel
Roy
Padmini
syafiq
baqir
rasyiqah
nadiah
nada
nana
hidayah


No comments: